Sanoma … Volg-me-niet-register.nl

31 08 2011

 


Houder Helder Group
Administratieve contactpersoon jg@heldergroup.nl

 

Het volg-me-niet-register, vergelijkbaar met het bel-me-niet-register, is bedoeld om de privacy van internetgebruikers te garanderen. Mensen kunnen aangeven niet langer gevolgd te willen worden middels zogeheten cookies. Zij zien daardoor geen advertenties meer van sites die zij hebben bezocht.

Dit systeem wordt ook door Sanoma gebruikt, aangezien zij 160 neven bedrijven hebben is het een goede zaak dat dit gestopt kan worden.

Acties

Information

3 responses

31 08 2011
mieke hovinga-pathuis

krijg allemaal emails die ik niet wil ontvangen waarvan verschillende daarna een telefoontje volgt waarvoor ik moet betalen belachelijk dit is van 3331 dit kost 9 euro per week en van 4051 wapp oo zioiets ik heb hier niet om gevraagd en wil dit ook niet en dan nog van heel veel andere waar ik niet blij mee ben , mieke hovinga-pathuis uit leeuwarden.

31 08 2011
mieke hovinga-pathuis

wil hier heel graag vanaf.

31 08 2011
sanomaxfactor

Ook ik ben blij dat deze mogelijkheid er nu is.

Want Sanoma maakt daar misbruik van.

Geef een reactie

